Saturday, June 23, 2012

she is the only one i love


lovely mom
great mom
full of love
very patients
my first love 

ini mak saya namanya RAFIDAH HARUN bukan RAFIDAH AZIZ yea..
dia adalah ibu yang paling hebat dalam hidup saya..
dia berjaya besarkan saya seorang diri selepas abah pergi menghadap pencipta..
she is very great mum..
bayangkan dia pernah dukung saya sejauh entah berapa kilometer untuk bawa saya ke klinik..
mak pernah cakap kalu buatnya time saya meragam dia terpaksa bawa saya sekali ketandas kerana dia 
risau tinggalkan saya sendirian.. (nakalnya saya waktu bayi)
dia jugalah yg hantar n ambik saya di sekolah hingga dia yakin saya boleh pergi sendiri 
(dia hantar naik basikal yea bukan naik kereta)
dia juga mak yg sentiasa pastikan bila pergi sekolah saya makan bila balik sekolah dah ada makanan
hingga bila saya balik milo ais dah siap dalam peti sejuk ngee (saya mmg manja)
n sbb tue jugak la saya sihat dan kuat macam sekarg ngeee
yang paling tak boleh lupa dialah emak yang akan gosok badan saya sehingga saya tidur..
selagi saya bergerak dia akan gosok sehingga saya tidur perkara ini berlarutan hingga ketingkatan tiga
bila mencapai usia 15 tahun saya baru belajar tidur sendiri (kesian mak dapat anak mengada ngee)
semoga allah panjangkan usia mak dan sihatkan tubuh badan mak..
kuatkan ingatan mak supaya saya sempat membalas segala jasa dan budi mak..
thanks mak jasa dan pengorbanan mak takan mampu dibalas..


i want to put a smile at her face everyday..

No comments:

Post a Comment