Wednesday, June 27, 2012

LaSt DaY SeM 4

alhamdulillah tamat sudah semesta 4 yg penuh mencabar nie..
seriusly sem nie adalah yg paling stress dan aku balik banyak bazir air mata gara2 assignment..
tunggu result tgk mcm mana sgt berharap takde paper yg sangkut terutama STAT GUN n AKAUN la..
mmg rasa nak pecah jantung kalu ingat sal dua subjek tue...
tp aku still tak bg 100% effort untuk subjek tue nGEEE..

so sem depan kira tahun akhir aku kat sini la INSYAALLAH..
2 sem je lagi..
kepada my X ROOMATE CIK SITI FARADILA

 i wish U ALL THE BEST in your career k..
jangan lupe saya kalu ada jodoh kirim2 la kad jemputan ke sini..
insyaallah PERAK dengan KELANTAN tak la jauh mana..
ANYWAY thanks untuk NOVEL tue.. 
RASA cm terharu pulak..
BUT i dont have anything to give U now..
tak ingat pulak nie sem akhir KAK FARAH..
nanti kalu CONVOCATION DAY contact saye k..
nak ambik berkat..

to all my frend saya meminta ampun dari hujung rambut ke hujung kaki andai ada salah silap sepanjang kita kenal...
 i wish all of you the best insyaallah..


JUMPE LAGI SEM DEPAN
(buat yg ambik intersesi 2 minggu lagi kita jumpa la ngeee)

*entry nie ditulis setengah jam ag nak keluar ke stetsen bas so ayat agak tunggang langgang hahah..

No comments:

Post a Comment